Bitterfittan

GODKVÄLL kära församling.

idag är jag en riktigt bitterfitta.
inte en sån låtsas bitterfitta.
utan jag är en riktigt bitterfitta.

Skottat och städat mitt rum idag, skit kul ,sen har jag suttit här på min röv och verkligen inte gjort ett skit
skit kul, knappt snackat med jojjo sen igår eller måndags typ.
drygt O.o

ikväll så blir det nog en bira sedan blir det väll Left 4 dead 2, får se, funderar på o sova och vakna som en glad pojke, jag menar vem är en bitterfitta på julafton?


aja Updaterar säkert Sen, NOT O.O

aja, ciao...
meep meep!

 En bild på bitterfittan
 .
 .
 fesf


Kommentarer
Postat av: Lyxbrud

hjälp! är jag? why?

2009-12-23 @ 19:32:06
URL: http://lyxbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0