MÖHÖ!!!

Godkväll församlingen.


"VA INTE SUR DÅ SLUTA VA SUR, DU E SÅ JÄVLA SUR,SLUTA DÅ!"

Jojjo Pettersson<3, 25 december: 20.20


jag är inte sur lilla gumman!
<3
____________________________________________

24 december.

chillade hemma, farmor kom (intressant) hon fick tillome en kram, endast för att det var julafton.


sedan så kom jag till jojjo och hennes familj, kom in sa god jul, blev en spontan godjul kram med ellen (jojjos syster) sedan direkt efter det vart det en spontan godjul kram till hennes far med när någon sa "Bögigt" O.O
*kollar på taxen(ja du vet vem du är)*

 så blev det nog den bästa julen jag någonsin firat, var extremt skönt och tillbringa julen med någon man älskar, Johanna pettersson <3

Fick en fin tröja av min älskling och Diskhandskar av hennes föräldrar samt ett par vantar och en mysig filt!
tack så mycket!<3
_______________________________________________

25 december (idag)

Chill, hämtade datorn och köpte hem tacos som jojjo fick tillaga, det är gott men lite väl överskattad måltid precis som mcdonalds, man känner sig assugen på det men när man börjar äta känenr man hur överskattat det är,yepp!

meep meep!

Bild Observera att även jag kan vara söt!
awdawdadw


Kommentarer
Postat av: Yoana

Du är alltid söt snygging <3

2009-12-25 @ 20:47:18
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Yoana

Haha hm, en liten jävla fläta då :D

2009-12-25 @ 20:50:13
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Yoana

Min mupp är söt! <3

2009-12-26 @ 21:55:51
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0