qwertyuiopåasdfghjklözxcvbnm,.

Goddag fuckfaces!


idag har jag varit och hälsat på jojjos pappas sida av släkten, myckjet späönnande, sen efter det så blev det till att sätta soig hemma och chilla med lite alkis, jag sitter och lyssnar på musik och jojjo läser väll ngn blogg eller spelar eller något jag vet inte riktigt, va gör ni för kul?

________________________________________________


igår tog jag med en film hem till habo ja jag säger HEM här för jag känner mig hemma, skulle kunna gifta mig, fltyta hemifrån, bli sambo, gifta mig, skaffa barn på direkten med jojjo om hon vill, jag skulle göra allt för henne, ta en kula i röven med för den delen, nu ska jag ut och röka sedan spela med hennes bror!


jojjo<3 läman mig aldrig ditt cp :)<33333333333
efter 6 år fick jag dig :)

fesf


Kommentarer
Postat av: Yoana

Du är världens bästa underbaring! <3

2009-12-27 @ 01:21:14
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Thomas S

Och micke nu har du druckit för mkt men fint sagt endå :)

2009-12-27 @ 02:02:11
Postat av: Yoana

hhaah Thomas :D

2009-12-27 @ 18:36:08
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0