Wintah

Goddag Kära församling.

idag vaknade vi runt 12.56:23 ungefär något sådant, jag vet inte exakt men ungefär då.
kände när vi gick ut och skulle ta morgon ciggen att det var lite små gött ute idag :P
sitter med en awzome nakenhund i knät, lilla harry barry!

idag ska vi...ööhhmmm... vet inte?
men imorgon ska vi...Baka...Marsipan!

denna vintern är ovanligt mysig må jag säga, är det för at tman äntligen fått flickan man har velat ha sen 4 år tillbaka eller är det bara för att det är mysigt med vinter helt enkelt?
jag tippar på det första må jag säga<3

aja, 5 dagar kvar till jul, oh by the way, firar jul hos yoana och deras familj :)
känner mig som hemma här, grymt härligt, skönt att hennes föräldrar och typ goast i världen!
.

kärlek.
.
.
:)


Kommentarer
Postat av: Sara

naaaw, vad söta ni är tillsammans!

2009-12-19 @ 19:20:35
URL: http://shaawty.blogg.se/
Postat av: Yoana

Aw baby! <3 Vilket fint inlägg! me like! Kommer bli bästa julen ever <3

2009-12-20 @ 00:51:13
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0