Möhö

Godmorgon/eftermiddag
________________________

hejsan hejsan allesammans, hoppas allt är gott med er!

lite småseg idag, off typ men det blir nog bättre senare kan man hoppas!
idag ska jag till mullsjö en snabbis, hämta lite nya kläder, och min stock snus har kommit med
härligt, slipper jag snåla på snuset nu iaf!


Imorgon har jag halkbana, ska bli sjukt kul, har hört att alla tycker att det har varit det roligaste under ta körkorts tiden! x)

Just nu.
3 Doors Down - It's not my time (Acoustic)
sedan!
New Found Glory - Hold my hand


d
Jojjos Mamma Taxen ska låna min ena gitarr med hon ska börja på en gitarrkurs för nybörjare!
Lycka till Taxen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0